keď som začínal šoférovať, mali sme starú Škodu 120, ktorá mala poškodené tiahlo prevodovky. Nastavením sme si mohli vybrať či budeme jazdiť bez dvojky alebo trojky. V oboch prípadoch to bola sranda lebo som musel vytáčať ako pretekár
Hovado: Volili ste častejšie dvojku či trojku? :D
Otec mal na 105L prevodovku v pohode, ale problémy boli hlavne so štartérom. Využívali sme, že sa ulica pri dome mierne zvažovala dolu kopcom a nemuseli sme ho roztláčať.
Boli to legendárne mašiny, škoda že som si ich nestihol poriadne užiť :)
My sme mali problem s akumulatorom tak som tiež vela krat roztlacal ramenom a nakopol trhnutim spojky na dvojke. A raz na odisla aj spojka, takže štartovať na jednotke s rozbehom a radiť medzi zuby. A zavzdušňovali sa brzdy, takže brzdiť hlavne motorom. Terajší vodiči by sa už 5krat zabili...
Co ja si pamatam, tak skodofky vychovali vela mechanikov - samoukov. Cez tyzden jazdis a cez vikend opravujes, aby si zase mohol tyzden jazdit. A legendarne silonky vo vybave som nemal.
Odvtedy ho na ulici volajú Bzučák.
keď som začínal šoférovať, mali sme starú Škodu 120, ktorá mala poškodené tiahlo prevodovky. Nastavením sme si mohli vybrať či budeme jazdiť bez dvojky alebo trojky. V oboch prípadoch to bola sranda lebo som musel vytáčať ako pretekár
Hovado: Volili ste častejšie dvojku či trojku? :D
Otec mal na 105L prevodovku v pohode, ale problémy boli hlavne so štartérom. Využívali sme, že sa ulica pri dome mierne zvažovala dolu kopcom a nemuseli sme ho roztláčať.
Boli to legendárne mašiny, škoda že som si ich nestihol poriadne užiť :)
Horšie je, keď sa avii na pušti rozsype diferenciál
http://www.tronkosice.sk/Akcie/Gaston/Afrika78/VelkeSt4/Foto07.jpg
http://www.tronkosice.sk/Akcie/Gaston/Afrika78/VelkeSt4/Foto09.jpg
komentár k tomu je na
http://www.tronkosice.sk/Akcie/Gaston/Afrika78/Station4.html
a story celej nedokončenej expedície je na
http://www.tronkosice.sk/Akcie/Gaston/Afrika78/index.html
My sme mali problem s akumulatorom tak som tiež vela krat roztlacal ramenom a nakopol trhnutim spojky na dvojke. A raz na odisla aj spojka, takže štartovať na jednotke s rozbehom a radiť medzi zuby. A zavzdušňovali sa brzdy, takže brzdiť hlavne motorom. Terajší vodiči by sa už 5krat zabili...
Kamaráta sme na 105ke roztlacali asi pol hodinu po parkovisku. Potom priznal, ze cely cas mal kľúčik v zapalovani na 0 (vypnute zapalovanie).
Neklamte!!! Škody 105 nemali problémy!!!
Co ja si pamatam, tak skodofky vychovali vela mechanikov - samoukov. Cez tyzden jazdis a cez vikend opravujes, aby si zase mohol tyzden jazdit. A legendarne silonky vo vybave som nemal.
mozno som detailista ale to asi nebude ozubenie 3ky :)
Tych zubov je akosi privela.
Hovado: Možno hneď nezabili, v terajších autách sú na rozdiel od spomínaných Škodoviek aspoň nejaké deformačné zóny :)
Vara: To ste sa mu určite pekne a od srdca poďakovali za tréning :D
mj, Mick: Uznávam, nie som automechanik, ale podľa mňa v princípe ide o spôsob "opravy", ako o presnosť zobrazenia poruchy :)
Tie skodovky mali rovnaku deformacnu zonu ako bezne dnesne auta - od predneho narazniku po motor ;)
register
ten bol dobry :-D
register: Schuti som sa zasmial, ďakujem ti za to :D
Priznavam sa, nieje to z mojej hlavy, ale nedalo sa s tym nepodelit, ked nastala takato perfektna prilezitost... :)